14:e Januari

Tack Jan Lindgren och piratpartiet för den fina skylten!

Jag tycker det är extra roligt med de ungdomar som dyker upp och vill veta mer. Man är ju inget vandrade uppslagsverk direkt, det finns bra många som har betydligt bättre på fötterna än mig i den här frågan. Å andra sidan kan man omöjligt kräva att man ska kunna allt, särskilt när frågan omges av sekretess och stängda dörrar. Tack för lunchen, grabbar!

Många samtal av olika karaktär. Konspirationsteorier, rasism, engagemang, glada tillrop - det finns verkligen en faschinerande (och skrämmande) mångfald av idéer och tankar i folkvimlet.

Annars var väl inte engagemanget på topp. Och när helgen lovar flyttlådor snarare än kramar så känns det svårt. Men oroa er inte, jag hade pallat sex veckor som det varit så.

Kommentarer
Postat av: Calandrella

Hej!

Jag besökta dig idag (16 januari). Vi pratade lite om Piratpartiet, ifall du fått besök av riksdagsledamöter, ifall många tonåringar bryr sig om FRa-lagen med mer. Jag är tretton år och kom vid 14-tiden. Du bad mig kommentera på din blogg. Återigen, mycket bra initiativ!

Vänligen,

Calandrella

2009-01-16 @ 15:05:53
URL: http://calandrella.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0