12:e Januari

Back on the street. Ni har väl trötnat på att läsa om vilka jag träffar varje dag... hur som helst - var är min skylt? Är den på gång? Delegera aldrig något till någon som du inte har direkt kontakt med. Jag borde fixa något själv - med kartong, spritpenna och snöre. Men istället sitter jag här och klagar på att jag inte har någon skylt. Så blir det när man 30 ggr per dag får höra att man borde ha en skylt. Jag behöver en skylt. Nog om det.
Tidningen ETC intervjuar mig imorgon bitti. De andra intervjuerna har jag bara tagit som de kommit, men nu ska jag vara någa med att få med det viktigaste - trafikdata och terroristfrågan. Det vore fruktansvärt om oskyldiga människor skulle fängslas och torteras på grund av uppgifter insamlade i Sverige.

Kommentarer
Postat av: Mikael Wikman

Nja jag vill veta mer om vilka du träffar, vad de frågar, vad du svarar?



Keep going...

2009-01-15 @ 00:05:20
URL: http://blog.mikaelwikman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0