16:e Januari

Dagen började med en intervju för Stockholms Fria Tidning.

Calandrella, 13 år tittade förbi. Hennes blogg är snyggare än min... Det ger hopp om framtiden att träffa intelligenta och engagerade ungdomar.

Tack Felicia Westin för bullen!

Jag fick ett signerat exemplar av boken "Välkommen till Övervakningssamhället" av författaren Krisoffer Gunnartz.

Staffan Danielsson (c) hälsade på mig på vägen hem. Han förstod att det fanns problem med lagen men menade att "vi har ju godkänt principen". Han lovade kaffe och en pratstund nästa vecka. Har ni några förslag på vad jag ska ta upp? Jag behöver ta en ordentlig funderare på det, för att få ut mesta möjligt ur mötet.

Tvärsnytt och Svd kom också till en trött aktivist på fredag eftermiddag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jonas!



Av olika skäl har jag inga planer på Stockholm under den närmaste tiden, men jag önskar dig all lycka med din trapprotest.Satsa på tröjor och varma drycker! Bra blogg förresten! Kram/Mia

2009-01-18 @ 11:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0