8:e Januari

Kall morgon och eftermiddagen blev så blåsig att jag fick ge upp marsallen. Där emellan var det desto bättre.
Min käre bror bjöd på falafel i bröd (jag råkar vara vegetarian, man ska ju vara besvärlig). Jag fick också fler trevliga besök ifrån piratpartiet och måste passa på att tacka för de generösa erbjudande om stöd som jag fått. Skyltfrågan har diskuterats jag har nu bestämt mig för att en liten skylt med texten "1984" vore bra.

Dagens höjdpunkt var naturligtvis besöket ifrån moderata ledamoten Karl Sigfrid. Då min personkunskap är undermålig kopplade jag inte samman namn och gärning, så jag känner nu att jag missade chansen till en intressant samtal. Passar på att uttrycka min respekt här, då jag förstår att Karl Sigfrid fick utstå mer än de flesta under 2008.

Ska nämna besöken av Fredrik Norberg och Jan Lindgren också. Vet att jag glömmer någon, men jag är trött nu. Andra har börjat jobba så smått på mediakontakterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0