9:e Januari

Var varmare än tidigare. Lite för varmt med mössa, lite för kallt utan.
jag fick även denna dag en rad besök och sittningen avslutades med en intervju för radio Västmanland, som väl gick hyfsat bra. Jag ser det som träning i mediavana. Intervjun kommer att sändas på måndag eller tisdag mellan kl 15:00 och 17:30 samt finnas tillgänglig för nedladdning.

Jag har funderat mycket på argumentet att det inte är någon som är intresserad av mina och dina personuppgifter, åsikter och handlingsmönster. Så kan det ju vara, men det är bara ett argument mot motståndet. Jag har fortfarande inte hört några övertygande, trovärdiga argument FÖR nyttan med övervakningen. Varför är det nödvändigt att backa på demkratiska principer och mänskliga rättigheter?

Kommentarer
Postat av: H *

- vad är det för intervju : ) ?

2009-01-10 @ 17:38:57
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: Jonas Nordgren

Vet inte om jag förstår frågan... det var en bandad intervju på plats angående aktionen, utförd av en journalist på radio Västmanland.

2009-01-11 @ 09:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0